کد مطلب: 205014
خضريان در گفت‌وگو با دانا:
صالحي ترک فعل‌هاي سازمان انرژي اتمي درباره قانون لغو تحريم‌ها را پذيرفته است/ نظر کميسيون را اعلام کردم نه خودم
تاریخ انتشار : 1400/05/16 21:54:43
نمایش : 879
سخنگوي کميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي گفت: مطالبي که بنده به عنوان سخنگوي کميسيون درباره ترک فعل سازمان انرژي اتمي در اجراي قانون اقدام راهبردي لغو تحريم ها مطرح کردم، نظر کميسيون بود، بنده در هيچ يک از مسائل مربوط به کميسيون امکان اظهارنظر شخصي ندارم.

به گزارش هفت چشمه، «علي خضريان»، سخنگوي کميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار سياسي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ پرونده تخلفات و ترک فعل هاي سازمان انرژي اتمي درباره قانون اقدام راهبردي لغو تحريم ها که در کميسيون اصل 90 باز شده و در کميته سياسي، نظامي و امنيتي بررسي شده و در صحن کميسيون براي سومين بار با حضور متخصصين مختلف برگزار شد.

وي با اشاره به اينکه سومين جلسه بررسي تخلفات اين سازمان با حضور رياست سازمان آقاي دکتر صالحي برگزار شد ادامه داد: در اين جلسات نکاتي را که کميسيون براساس قانون در عدم اجراي برخي از مفاد قانون مصوب مجلس وجود داشت را در حضور آقاي صالحي مطرح کرده و بخشي از آن را هم رسانه اي کرديم.

خضريان با اشاره به اينکه آقاي صالحي ترک فعل هاي سازمان انرژي اتمي در اجراي قانون اقدام راهبردي لغو تحريم ها را پذيرفت عنوان کرد: با توجه به اينکه در اين قانون نحوه برخورد با متخلفان ديده شده است، کميسيون براي تهيه گزارش و ارجاع آن به مراجع ذي صلاح در حال انجام وظايف نمايندگي است.

سخنگوي کميسيون اصل 90 با رد ادعاي سازمان انرژي اتمي مبني براينکه اظهارات مطرح شده از سوي وي، نظر شخصي بوده ادامه داد: مطالبي که بنده به عنوان سخنگوي کميسيون مطرح کردم، نظر کميسيون بود، بنده در هيچ يک از مسائل مربوط به کميسيون امکان اظهارنظر شخصي ندارم و نظر کميسيون را به صورت رسمي به رسانه ها اعلام مي کنم.

وي با اشاره به اينکه کميسيون از همه زحمات آقاي صالحي در تمام مدت مسئوليت تشکر مي کند گفت: بحثي در زحماتي که تاکنون کشيدند ندارم اما براساس اسناد موجود در اجراي قانون لغو تحريم ها ترک فعل داشتند که پرونده آن در حال بررسي است.

انتهاي پيام/ک

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg